dilluns, 9 de maig del 2022

Retir Taoista

 A Sant Vicenç de Calders, 4, 5 i 6 de juny



Per què aquest retir: 

Sovint ens deixem portar pel ritme de vida frenètic i superflu. Amb aquest retir trobaràs una pausa i confort que t’ajudarà a recuperar el teu centre i la teva energia. Quan parlo de seguir el camí del Tao em refereixo a connectar amb la vida, a connectar amb la nostra naturalesa i la de fora. A través d’un enfocament integral amb pràctiques meditatives, exercicis taoistes energètics i alliberadors (txi-kung), alimentació conscient i altres pràctiques connectaràs amb la teva essència i a la vegada amb la totalitat. Un espai de creixement per portar els principis del Tao al dia a dia: mentre caminem, ens rentem, cuinem, netegem, mengem, treballem, juguem... En resum: un espai de transformació per a convertir el teu dia a dia en una font de salut i felicitat. En equilibri, amb calma i força a la vegada.
Ja fa 25 anys que soc terapeuta i m’interessa més enfocar-me en la salut que en la malaltia. Per mi la salut és un reflex de la nostra vida. Així que, ja des de més de 30 anys, treballo l’autoconeixement i creixement personal com a estil de vida plena i saludable. A través del tai-txi i la medicina xinesa m’he impregnat dels principis taoistes que m’acompanyen en el meu camí cap al Tao i que m’agradaria compartir amb tu.
Àpali, salut.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada